wtorek, 4 sierpnia 2009

The Guy with Cloud Envy

W sumie sama nie wiem, po co założyłam tego bloga. Znając mnie napiszę kilka postów i rzucę to wszystko w cholerę... Jednak chciałam spróbować. Raz się żyje.
Cóż, chciałabym publikować tu moje własne opowiadania (które dopiero powstaną) SasuNaru. Mam nadzieję, że uda mi się jakoś bezpiecznie ulokować w tych opowiadaniach mojego Itachiego, bez którego po prostu żyć nie mogę. Dlatego już w planach mam opowiadanie, w którym to on i Sasuke będą głównymi bohaterami. I jeżeli mi się uda, zabrnę jeszcze dalej. Wątpię w jakieś dłuższe opowiadanie, niż kilka rozdziałów. Zazwyczaj tworzę same One-Shoty, bo to jednak wychodzi mi najlepiej.
Na początek jednak muszę trochę tu uporządkować i stworzyć jakiś dobry szablon.
Tak więc... do dzieła!

3 komentarze :

  1. O jak miło, coś nowego! W końcu!
    Mam jednak nadzieję, że wytrwasz dłużej ^^
    Czekam na pierwszą notkę xD
    Lądujesz u mnie w linkach ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam Twojego bloga u Koko :)
    widzę, że dopiero zaczynasz podobnie jak ja.
    niewiele czytałam blogów na temat Yaoi jednak muszę przyznać, że mnie zainteresowały, dlatego licze na to, że Twój blog również wszystkich zainteresuje. Bardzo jestem ciekawa co będziesz pisać, dlatego czekam cierpliwie na opowiadanie. Z ciekawości również przeczytałam Twój profil i doczytałam się, że lubisz sagę zmierzchu, świetnie się składa bo akurat zaczęłam pisać opowiadanie o tej tematyce :)
    Miło mi by było gdybyś powiadomiła mnie o swoim pierwszym rozdziale, bo jak już mówiłam ciekawość, ciekawość i jeszcze raz ciekawość ^.^

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. powiadamiam, niestety na blogu bo nie mam gg, ale miło byłoby mi gdybyś napisała ;) w każdym razie part 2 własnie dodane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy, szczery komentarz. Podczas pisania swojej wypowiedzi proszę jednak o zachowanie kultury. Nie spamuj w komentarzach, ku temu znajduje się odpowiednie miejsce gdzieś na blogu.