czwartek, 11 lipca 2013

Kilka spraw

Pierwszy rozdział opowiadania powinien się pojawić, jednak nie byłam w stanie przysiąść nad nim i zacząć go pisać, ponieważ stres związany z rekrutacją na studia kompletnie mnie wykańczał. :) Bardzo się bałam, że się nie dostanę, wszystko jednak zakończyło się pozytywnie i mogę zabrać się za bezstresowe pisanie pierwszego rozdziału.


Druga kwestia to moja ogromna prośba do wszystkich, którzy odwiedzają tego bloga. Biorę udział w konkursie, w którym do wygrania jest czytnik ebooków, jednak potrzebuję jak największej ilości głosów/polubień, żeby go wygrać. Dlatego też, bardzo proszę, klikajcie w link poniżej i polubcie za pomocą facebooka moją recenzję. Z góry bardzo dziękuję!


Jeżeli tylko chcecie, możecie nawet podesłać tę recenzję dalej, każdy głos bardzo wiele dla mnie znaczy i jest szansą na spełnienie jednego z moich marzeń, ponieważ na kupno czytnika nie mogę sobie niestety pozwolić.

2 komentarze :

  1. Anonimowy04 maja, 2014

    Kiedy znów się pojawisz, Flo? Tęsknię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zielonego pojęcia, czy jeszcze się tu pojawię. Przeceniłam swoje możliwości i choć bardzo bym chciała, to nie wydaje mi się, żebym nadawała się do pisania opowiadań. Brakuje mi samozaparcia do prowadzenia tego bloga. Jeżeli jednak masz ochotę na poczytanie mojego marudzenia to zapraszam tutaj, w trochę innym klimacie, ale może ktoś będzie na tyle zainteresowany, że tam zajrzy. Przepraszam, ale chyba zawaliłam sprawę.

      Usuń

Dziękuję za każdy, szczery komentarz. Podczas pisania swojej wypowiedzi proszę jednak o zachowanie kultury. Nie spamuj w komentarzach, ku temu znajduje się odpowiednie miejsce gdzieś na blogu.